.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فوت یک زن بر اثر گازگرفتگی در بهشهر

سخنگوی اورژانس 115 مازندران از فوت یک زن بر اثر خفگی ناشی از گازگرفتگی در بهشهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز مهین تفضلی امروز در گفت‌وگو با  فارس از فوت یک زن 34 ساله بر اثر خفگی ناشی از گاز گرفتگی در بهشهر خبر داد.

وی افزود: ساعت 10.30 دقیقه صبح شنبه طی تماس با مرکز پیام اورژانس بهشهر یک دستگاه آمبولانس به محل وقوع حادثه اعزام و با حضور بر بالین فرد حادثه دیده متوجه مرگ وی شد.

تفضلی همچنین از دو مورد حادثه گازگرفتگی در روستای سنگچال و پلور آمل خبر داد و گفت: در حادثه روستای سنگچال استفاده از کرسی زغالی به عنوان وسیله گرمایشی غیراستاندارد در محیط بسته باعث خفگی شد که حادثه دیده به صورت سرپایی درمان شد.

وی اضافه کرد: در حادثه پلور نیز که جنب فدراسیون کوهنوردی رخ داد استفاده از ذغال برای گرم کردن محیط منجر به خفگی شد که دو مصدوم این حادثه نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران به مردم توصیه کرد با شروع فصل سرما، وسایل گرمایشی خود را به طور کامل کنترل کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل کنند.

تفضلی خاطرنشان کرد: استفاده از وسایل غیراستاندارد همچون ذغال و پیک نیک برای گرم کردن محیط از موارد مهم خفگی گزارش شده است که جا دارد مردم به این موضوع توجه جدی داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.701 seconds.